Як спланувати ефективну інформаційну кампанію?

Про це та інше розповів національний експерт Ради Європи, ініціатор та розробник моделі, член експертного офісу впровадження Всеукраїнського громадського бюджету та експерт проєкту ПРООН з впровадження ВГБ в областях України Олексій Коваленко, а також член експертного офісу впровадження Всеукраїнського громадського бюджету Артем Стельмашов.

Сьогодні 09 жовня за допомогою сервісу для проведення онлайн-конференцій Zoom відбувся вебінар «Успішна інформаційна кампанія проєктів ВГБ», який організовано Рівненською облдержадміністрацією спільно з командою Експертного Офісу ВГБ, що об'єднує громадські організації SocialBoost та Форум розвитку громадянського суспільства, в рамках проєкту Програми розвитку ООН в Україні «Громадянське суспільство задля розвитку демократії та прав людини в Україні», який фінансується Міністерством закордонних справ Данії.

Захід розпочався із вступного слова директора департаменту економічного розвитку і торгівлі Рівненської облдержадміністрації Костянтина Мокляка, який привітав ініціаторів із успішною подачею проєктних ідей. Також, акцентував увагу на важливості проведення якісної інформаційної роботи та побажав перемоги у фінальному етапі конкурсу.

Учасникам надано практичні поради щодо успішного проведення інформаційної кампанії проєктів ВГБ.

Нагадуємо, що до 17 жовтня Рівненщина голосує за проєкти Всеукраїнського громадського бюджету. Кожен активний житель громади має можливість обрати проєкт, який йому до вподоби та проголосувати за нього. 

А для тих хто не мав можливості доєднатися, пропонуємо ТОП порад інфокампанії від команди експертного офісу впровадження ВГБ:

1.Плануйте заходи інформаційної кампанії заздалегідь! 

2.Використовуйте різні канали і меседжі для різних аудиторій!

3.Інформуйте постійно!

4.Залучайте до кампанії широке коло учасників: журналістів, представників громадських організацій, неформальних лідерів громади. Формуйте команду лояльних людей, через яких легше буде в майбутньому розповсюджувати інформацію.

5.Максимально демонструйте успішні кейси та історії успіху авторів проектів!

6.Ідіть у народ! Збирайте зустрічі з приводу громадського бюджету там, де вже є скупчення людей: школи, виші, підприємства, проте із дотриманням карантинних вимог.

7.Стилістика, мова і слогани ваших інформаційних матеріалів мають бути максимально простими!

8.Найкращими рекламістами громадського бюджету є автори проектів!

9.Ставте перед собою реальні цілі! Також бажано, щоб вони були вимірювані (наприклад, кількість публікацій у пресі або зустрічей з мещканцями) і ви могли по завершенні інформаційної кампанії чітко порахувати, що вдалося, а що ні.

10.Проста і зручна навігація. Всі ваші зусилля з інформаційної кампанії може перекреслити сайт, де неможливо знайти потрібну інформацію або не працює якийсь ключовий елемент на кшталт адекватної ідентифікації користувачів.

11.Не скупіться! Напевно найголовніше правило. Не шкодуйте грошей, часу та людських ресурсів на інформаційну кампанію. Саме від неї в першу чергу залежить успішність громадського бюджету у вашому місті.